۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۸

منصور قنبرزاده:

لیگ فصل بعد منظم‌تر برگزار می‌شود/ واکنش به ادعای وزیر درباره VAR

لیگ فصل بعد منظم‌تر برگزار می‌شود/ واکنش به ادعای وزیر درباره VAR

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: فصل آینده لیگ برتر فوتبال منظم‌تر از فصل‌های قبل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور قنبرزاده در حاشیه برگزاری مراسم قرعه کشی بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال گفت: برنامه لیگ تقریباً تا پایان فصل مشخص شده و می‌توانیم امیدوار باشیم نسبت به سال‌های قبل منظم تر برگزار بشود. مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و فیفادی در تقویم دیده شده است.

وی درباره شرایط ورزشگاه آزادی و اینکه آیا این ورزشگاه به بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌رسد؟ تاکید کرد: این در حوزه بنده نیست. در لیگ قهرمانان آسیا در یک فرصت زمانی ناظران AFC ورزشگاه را بررسی می‌کنند. هر باشگاه در آسیا دو ورزشگاه معرفی کرده است. اگر استادیوم اول آماده نباشد، تیم در ورزشگاه دوم به میدان می‌رود.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در واکنش به ادعای وزیر ورزش مبنی بر استفاده از VAR در فصل آینده لیگ برتر گفت: به اندازه کافی درباره VAR صحبت شده است. ما تحریم هستیم و بیشتر شرکتها شرایط انجام پروژه را در کشورمان ندارند. اتفاقات خوبی رخ داده است و رئیس فدراسیون تمهیداتی ایجاد کرده که تا نهایی نشده، بهتر است صحبت نکنیم.

قنبرزاده در پایان درباره وضعیت قرارداد مربیان تیم ملی و بازی‌های دوستانه اظهار کرد: بحث تیم‌های ملی در اختیار نایب رئیس اول و دپارتمان تیم‌های ملی است.

کد خبر 5832029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha